Suoraan sisältöön

Kesän 2018 Kuntoutuspäivät on asiakkaan pulssilla – lämpimästi tervetuloa!



Asiakaskokemus on kuntoutuksen tulevaisuus, linjaamme Kuntoutuspäivillä.

Mutta mitä asiakaskokemus tarkoittaa? Yleinen määritelmä on ”kohtaamisten, mielikuvien ja tunteiden summa, jonka asiakas organisaation toiminnasta muodostaa.”

Kuntoutuksen kontekstissa puhutaan tietysti ensisijaisesti siitä kokemuksesta, mikä kuntoutuja-asiakkaalle jää saamastaan palvelusta. Ja tähän liittyy kiinteästi myös vaikuttavuus: onko palvelu ollut asiakkaan elämäntilanteeseen sopiva – ja mitä asiakkaan elämässä on tapahtunut palvelun jälkeen?

Ruotsi on hyvä verrokkimaa Suomelle, myös kuntoutuksessa. Kuulemme ruotsalaisesta kuntoutusinnovaatiosta, jonka avulla on saatu uudenlaista, tehokasta tukea vaikeasti työllistyville asiakkaille. Voisiko mallia hyödyntää Suomessa? Taatusti kiinnostavaa asiaa tiedossa!

Ilman vuorovaikutustaitoja asiakas- tai mikään muukaan työ ei ota onnistuakseen. Kuntoutuspäivillä saat käytännön työkaluja kuntoutuja-asiakkaan mielen tukemiseksi ja tavoitteiden kirkastamiseksi – itsearviointia unohtamatta.

Osatyökykyisille kunnon töitä – mutta miten? Tähän haemme ratkaisuja osatyökykyisen, ammattilaisen ja työnantajan näkökulmista. Tule keskustelemaan ja vaihtamaan hyviä käytäntöjä!

Näistä lähtökohdista tarjoamme sinulle ainutlaatuisen näkymän kuntoutuksen maailmaan, jossa asiakaskokemus on kuntoutuksen ytimessä määrittämässä palvelujen laatua ja sisältöjä. Tervetuloa mukaan!

Ilmoittaudu tästä!

Yhteistyökumppanimme Kuntoutuspäivillä


Järjestyksessään 46:nnet Kuntoutuspäivät on Kuntoutussäätiön järjestämä valtakunnallinen tapahtuma.



Sisältö päivitetty 19.02.2018

Jaa sivu!

Simple Share Buttons