Suoraan sisältöön

OmaStadi: malminkartanolaisten ideapaja verkossa 21.10.2020

21.10.2020

Ilm. viim.20.10.2020


Perustiedot

Haluatko kehitellä OmaStadi osallistuvan budjetoinnin ideoita Malminkartanoon yhdessä muiden asukkaiden kanssa? Tervetuloa malminkartanolaisten yhteiseen ideapajaan! Tilaisuudessa kuulet, mikä on OmaStadi ja pääset ideoimaan yhdessä muiden malminkartanolaisten kanssa Helsingin rahoittamaa toimintaa alueelle.

OmaStadi on Helsingin osallistuvaa budjetointia. Helsinki käyttää 8,8 miljoonaa euroa kaupunkilaisten ideoiden toteuttamiseen. Ideoista kehitetään yhdessä ehdotuksia, joista kaupunkilaiset äänestävät ensi syksynä. Kaupunki toteuttaa eniten ääniä saaneet ehdotukset.

Lue lisää OmaStadi 2020–2021 nettisivuilta.

Aika: keskiviikkona 21.10.2020 klo 17.00–18.30. Etäyhteys avataan jo klo 16, joten voit tulla testaamaan ja oppimaan etäyhteyden käyttämistä.

Paikka: Microsoft Teams: Liity Microsoft Teams -kokoukseen

Tilaisuuden järjestävät: stadiluotsi Ella Tanskanen (Helsingin kaupunki) ja aluetyön koordinaattori Tuuli Vilhunen (Kuntoutussäätiö) osana Kuntoutussäätiön aluetyötä Malminkartanossa

Ohjeita osallistumiseen

Jos sinulla ei ole Teams-sovellusta koneellasi, valitse ”Katso sen sijaan verkossa”. Osallistuaksesi sinun ei tarvitse ladata laitteeseesi uusia sovelluksia, sillä tilaisuuteen osallistutaan verkkoselaimen välityksellä. Tarvitset vain koneen ja toimivan verkkoyhteyden. Tuetut selaimet Teams-tilaisuuden osallistumiseen ovat Google Chrome, Mozilla Firefox ja Microsoft Edge.

Kysy lisää: tuuli.vilhunen@gmail.com tai 044 781 3101

Ilmoittaudu tästä!

Ohjelma

16.00–17.00
Tukea, vinkkejä ja neuvontaa ideapajassa käytettävien verkkotyökalujen käyttöön.

  • Voit tulla testaamaan Teams-sovelluksen toimivuutta klikkaamalla tapahtumalinkkiä
  • Neuvontaa saat tarvittaessa myös puhelimitse (saat numeron ilmoittautuessasi)

17.00–17.15
Tervetuloa! OmaStadin esittely ja katsaus jo tehtyihin ideoihin

17.15–17.30
Alueen tarpeiden ja haasteiden pohdintaa

17.30–18.00
Ideointia pienryhmissä

18.00–18.15
Ryhmien ideoiden läpikäynti

18.20–18.30
Miten idea syötetään omastadi.hel.fi –verkkosivulle ja mitä sitten tapahtuu

Saat opastusta etäyhteyden käyttämiseen ennen ideapajan alkua klo 16-17 välillä, voit myös kysyä lisää etäyhteydestä: tuuli.vilhunen@kuntoutussäätiö.fi tai 044 781 3101.

Paikka

Osallistumislinkki. Linkistä avautuu Teams-kokous, jossa ideapaja pidetään.

Saat opastusta etäyhteyden käyttämiseen ennen ideapajan alkua klo 16-17 välillä, voit myös kysyä lisää etäyhteydestä: tuuli.vilhunen@kuntoutussäätiö.fi.

Jos sinulla ei ole Teams-sovellusta koneellasi, valitse ”Katso sen sijaan verkossa”. Osallistuaksesi sinun ei tarvitse ladata laitteeseesi uusia sovelluksia, sillä tilaisuuteen osallistutaan verkkoselaimen välityksellä. Tarvitset vain koneen ja toimivan verkkoyhteyden. Tuetut selaimet Teams-tilaisuuden osallistumiseen ovat Google Chrome, Mozilla Firefox ja Microsoft Edge.

Vilhunen Tuuli

Tutkija, YTM, aluetyön koordinaattori

0447813101 | tuuli.vilhunen@kuntoutussaatio.fi


Sisältö päivitetty 07.10.2020

Jaa sivu!

Simple Share Buttons